CONTACT

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam scelerisque dui sit amet nibh vulputate ac ornare nulla egestas. Suspendisse cursus magna eu arcu venenatis dictum id a justo. Mauris a sapien nec enim sodales tempus. Nulla facilisi. Etiam aliquam lectus vel neque ornare vehicula suscipit ante aliquam. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Proin gravida euismod eleifend. Nunc at lorem nunc. Pellentesque scelerisque eros et nisi interdum ullamcorper. Duis ac felis tortor. Nulla facilisi.

Integer tempor consectetur turpis, sit amet pharetra sapien mollis eget. Donec nec ultricies sem. Quisque eu libero neque. Donec lobortis volutpat est, ac tempor enim sagittis eu. Donec vestibulum pretium aliquam. Nullam odio arcu, semper non lacinia eu, feugiat vel ipsum. Nunc pretium nibh vel lacus lobortis pretium. Curabitur sapien tellus, ultrices eget tincidunt eget, tincidunt ut tellus. Duis quis dui metus. Aenean eget massa lacus, non bibendum velit. Fusce rutrum, ipsum in consectetur cursus, urna est mattis sem, non convallis risus felis vitae nisl. In a lacus tortor. Curabitur massa enim, auctor sed feugiat sed, ultricies at dui. Vestibulum varius bibendum dui eget pretium. Integer sed mi ac ipsum lobortis porttitor et id magna. Vestibulum fringilla neque in enim aliquam ut adipiscing augue porttitor. Suspendisse sit amet lacus ligula. In placerat dapibus semper. Praesent adipiscing aliquam massa, ut posuere felis posuere eu.

hand putting a coin in jar with blank paper, plant grow up

RACHUNKI

KLIENCI INDYWIDUALNI

PRZEDSIĘBIORCY

PRZEDSIĘBIORCY

PRAWO

PROMOCJE

PRAWO

KSIĘGOWOŚĆ

Biuro rachunkowe Bielsko – Żywiec

JPK

KADRY I PŁACE

Biuro rachunkowe Bielsko – Żywiec

PEŁNE KSIĘGI

 

women-2835137_1280

Biuro rachunkowe Bielsko - Żywiec

W ramach usługi prowadzenia ksiąg handlowych oferujemy:

  • otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności;
  • utworzenie polityki rachunkowości firmy;
  • utworzenie zakładowego planu kont;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości;
  • kontrolę dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych;
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT oraz pliku JPK VAT;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
  • uzgadnianie sald zobowiązań i należności;
  • sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu CIT-8;
  • sporządzanie raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej, właścicieli;
  • terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych z wykorzystaniem podpisu elektronicznego;
  • pełną odpowiedzialność za wykonywane czynności

PKPiR

hand putting a coin in jar with blank paper, plant grow up

Biuro rachunkowe Bielsko - Żywiec

W ramach usługi prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów oferujemy:

  • kontrolę poprawności dokumentów księgowych;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych w podatkowej księdze przychodów i rozchodów;
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
  • przygotowanie miesięcznych deklaracji podatkowych;
  • przygotowanie zgłoszeń do ZUS przedsiębiorcy;
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS przedsiębiorcy;
  •  sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS;
  • terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych oraz ZUS z wykorzystaniem podpisu elektronicznego;
  • pełną odpowiedzialność za wykonywane czynności.

 

 

KWALIFIKACJE

AKTUALNOŚCI

AL2

PROMOCJE

Promocje

Cookies

Co to są pliki „cookies”?

Ciasteczka (ang. cookies) to małe pliki tekstowe przechowywane na urządzeniach końcowych użytkowników serwisów internetowych, usprawniające korzystanie z nich. Takie pliki i informacje w nich zawarte umożliwiają rozpoznawanie użytkownika i odpowiednie spersonalizowanie treści.


Co robią wasze pliki „cookies”?

Pliki cookies jakie stosujemy na naszej stronien pomagają nam w tworzeniu statystyk odwiedzin oraz dają nam informacje w jaki sposób użytkownik korzysta z naszej strony. Dzięki temu możemy ulepszać jej strukturę aby mogła być bardziej przyjazna dla użytkowników. Co ważne – statystyki jakie uzyskujemy dzięki plikom cookies są całkowicie anonimowe co znaczy, że nie identyfikujemy użytkowników personalnie.


Czy w plikach „cookies” znajduję się moje dane osobowe?

Nie.


Co zawierają wasze pliki „cookies”?

– pliki statystyczne


Czy mam wpływ na to jakie pliki zapisują się na moim komputerze?

TAK – jeśli nie chcesz aby pliki cookie zapisywały się na twoim komputerze wystarczy, że odpowiednio skonfigurujesz swoją przeglądarkę internetową. Pamiętaj, że uniemożliwienie zapisu plikom cookies może poważnie utrudnić kożystanie z tego i innych serwisów w internecie. Pamiętaj, że cookies tworzone są w głównej mierze dla twojej wygody.

en

This page is under construction.

KONTAKT

ACCOUNTING & LAW                                                                             spółka z o.o.

ul. Legionów 57
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 9372673289
KRS: 0000547117

Kontakt obsługa księgowa - 792 964 607   ksiegowosc@al-kancelaria.pl
Kontakt obsługa prawna -    509 462 787   prawo@al-kancelaria.pl

Biuro rachunkowe Bielsko - zapraszamy do siedziby firmy

Biuro rachunkowe Żywiec - odbiór dokumentów oraz konsultacje w siedzibie firmy Klienta na terenie Żywca i okolic

 

 

 

Skontaktować się z nami mogą Państwo również poprzez poniższy formularz:

Imię i nazwisko (wymagane)

Numer telefonu lub adres e-mail (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

PRAWO-STARA

Accounting & Law spółka z ograniczoną odpowiedzialnością świadczy profesjonalne doradztwo prawne zarówno dla przedsiębiorców jak i osób fizycznych.

Zapewniamy wsparcie dla firm bez względu na rodzaj prowadzonej działalności.

Głównym celem świadczonych przez nas usług doradztwa prawnego jest profesjonalne zabezpieczenie interesów naszych Klientów indywidualnych i podmiotów gospodarczych.

 

Oferta dla przedsiębiorców:

Accounting & Law spółka z ograniczoną odpowiedzialnością udziela pomocy prawnej podmiotom gospodarczym świadczonej przez doradców prawnych w zakresie:

  • prawa cywilnego oraz prawa handlowego (analiza i przygotowanie umów przedsiębiorców, dbałość o        wprowadzenie zmian w KRS i CEIDG);
  • prawa własności intelektualnej, w szczególności obejmujące zagadnienia z zakresu prawa autorskiego (umowy przeniesienia autorskich praw majątkowych);
  • prawa pracy w zakresie przede wszystkim opracowywania umów dot. zatrudnienia (umowy o pracę, cywilnoprawne, umowy mieszane m.in. kontrakty menadżerskie), nadzór dokumentacji pracowniczej, opracowywanie regulaminów (wynagradzania, pracy), instrukcji, opisów stanowiskowych miejsc pracy, pomoc prawna przy rozwiązywaniu sporów pracowniczych;
  • obsługi windykacji polegającej na dochodzeniu należności w formach pozasądowej (monitoring płatności) i sądowej (wszczęcie postępowania sądowego i egzekucyjnego);
  • nadzoru prawnego w zakresie ochrony danych osobowych tj. przeprowadzenie audytów, tworzenie wymaganej dokumentacji w zakresie wymogów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych takich jak - Polityki Bezpieczeństwa Informacji, Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym, odpowiednich wykazów ewidencyjnych, oświadczeń i umów powierzenia. Ponadto zapewniamy pełnienie przez naszych ekspertów funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji (zmiany w prawie od 1 stycznia 2015 r.) oraz prowadzenie szkoleń dla przedsiębiorców, ich pracowników;
  • pomoc w kompleksowym wdrażaniu i certyfikacji systemów zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego, zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy .W ramach naszych usług zapewniamy także pomoc w trakcie auditu certyfikującego oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz w sprawach dotyczących jej systemu zarządzania. W razie potrzeb pomagamy w organizacji szkoleń personelu firmy w zakresie ISO.
biuro-rachunkowe-bielsko-zywiec-logo-500

Oferta dla Klientów indywidualnych.

Accounting & Law spółka z ograniczoną odpowiedzialnością udziela porad prawnych przez doświadczonych doradców prawnych dla klientów indywidualnych m.in. z zakresu :

  • prawa pracy, w tym dochodzenie praw pracowniczych (powództwa o przywrócenie do pracy, odszkodowanie etc., ), analiza umów o pracę oraz cywilnoprawnych dotyczących zatrudnienia (np. zlecenie, dzieło);
  • prawa cywilnego, w tym  analiza prawna umów, projektowanie umów z ich należytym zabezpieczeniem dla Klienta;
  • prawa administracyjnego, w tym tworzenie pism urzędowych do organów administracyjnych, odwołania od decyzji administracyjnych, zażalenia na postanowienia, reprezentowanie Klienta przed organami administracyjnymi.

KSIĘGOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

Współpracując z nami, oszczędzają Państwo czas.

Jeżeli nie mają Państwo czasu na wizyty w naszym biurze, zapewniamy odbiór dokumentów w siedzibie Państwa firmy w dogodnych dla naszego Klienta godzinach. Dostarczymy Państwu również wszelką niezbędną dokumentację drogą mailową lub osobiście w zależności od Państwa potrzeb.

Na terenie Żywca, Bielska – Białej i najbliższych okolic tych miejscowości – możliwy odbiór/dostarczenie dokumentów gratis.

Dla firm, których miesięczna liczba dokumentów przekracza 100 szt oraz dla spółek z ograniczoną odpowiedzialnością niezależnie od liczby dokumentów – możliwy odbiór gratis na terenie całego Powiatu Żywieckie i Bielskiego.

W najbliższej przyszłości planujemy rozszerzenie naszych usług o Panel Klienta, który zapewni Państwu elektroniczny dostęp do dokumentacji firmy, zestawień, deklaracji, list płac i innej dokumentacji.

CENNIK

Ceny usług księgowych uzależnione są od zakresu prac, które Państwo nam zlecają. Ceny podane poniżej są cenami minimalnymi. Na Państwa życzenie przekażemy szczegółowy cennik.

  • Księgi handlowe/pełna księgowość wraz z rejestrami VAT –  od 500 zł netto
  • Podatkowa księga przychodów i rozchodów wraz z rejestrami VAT – od 100 zł netto

W przypadku dużej liczby dokumentów dopuszczamy możliwość ustalenia opłaty w formie ryczałtu.

biuro-rachunkowe-bielsko-zywiec-logo-500

Szczegółowy cennik usług prawnych:

NAZWA USŁUGIOPISCENA NETTO OD...
Porada prawnaKrótka odpowiedź ustna na pytanie prawne dotyczące opisanego przez Klienta stanu faktycznego.50 zł
Opinia prawnaAnaliza pod kątem prawnym opisanego stanu faktycznego oraz szczegółowy opis możliwych metod postępowania oraz konsekwencji z tego tytułu.60 zł
Sporządzenie pisma nieprocesowegoDotyczy sporządzenia pisma lub odpowiedzi na otrzymane przez Klienta pismo w postępowaniu pozasądowym i administracyjnym.70 zł
Sporządzenie projektu umowy nazwanejSporządzenie projektu umowy, która znajduje swój odpowiednik w przepisach prawa np. umowa najmu, dzierżawy, zlecenia, o dzieło, przechowania, użyczenia, sprzedaży itp.80 zł
Sporządzenie projektu umowy nienazwanejSporządzenie projektu umowy, która nie znajduje swojego odpowiednika w przepisach prawa.100 zł
Sporządzenie pozwu lub innego pisma procesowego na urzędowym formularzuSporządzenie powództwa na formularzu urzędowym, pisma zawierającego wnioski dowodowe, odpowiedź na pozew, pozew wzajemny, sprzeciw od wyroku zaocznego, zarzuty od nakazu zapłaty, sprzeciw od nakazu zapłaty, dane uzupełniające stron lub pełnomocników, a także odwołania od decyzji administracyjnej.110 zł
Sporządzenie pisma procesowegoSporządzenie powództwa lub innego pisma w postępowaniu procesowym przed sądem lub innym organem.100 zł
Sporządzenie pisma w postępowaniu nieprocesowymSporządzenie wniosku w postępowaniu nieprocesowym lub innego pisma80 zł
Windykacja należnościUdostępnienie pieczęci prewencyjnej, monitoring płatności, analiza sprawy, czynności windykacyjne, sporządzenie wezwania do zapłaty, wszczęcie postępowania sądowego i egzekucyjnego.Do indywidualnej wyceny w zależności od zawiłości sprawy. Możliwość opłat prowizyjnych
Stała umowa o współpracy z firmąZgodnie z pakietem lub do indywidualnego ustalenia

Przedstawione powyżej ceny są cenami orientacyjnymi i mają jedynie charakter przykładowy. Nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ostateczna cena za wykonanie usługi jest uzależniona od zawiłości sprawy oraz nakładu czasu pracy i jest ustalana indywidualnie z Klientem. Do ceny należy doliczyć podatek VAT.

Przykładowa oferta dla przedsiębiorcy w formie miesięcznego ryczałtu:

OPISPAKIET PODSTAWOWYPAKIET PREMIUMUSŁUGA EXTRA PREMIUM
Cena netto miesięcznie400 zł700 zł900 zł
Liczba godzin porad prawnych w ramach pakietu, w tym obsługa nadzoru prawnego i bezpieczeństwa danych osobowych 4812
Ogólna liczba pism pozasądowych, administracyjnych, sporządzenie projektu umowy nazwanej123
Opłaty dodatkowe:
Monitoring płatności i opłata netto za pieczęć windykacyjną50 złbezpłatniebezpłatnie
Podstawowa obsługa organów spółkiod 800 złod 600 złod 400 zł
Pomoc przy wdrożeniu polityki bezpieczeństwa danych osobowych w firmie, pomoc prawna jako ABI lub przeszkolenie wyznaczonego pracownika do pełnienia funkcji ABIod 1000 złod 800 złod 600 zł
Koszt godziny poza pakietowej netto80 zł70 zł60 zł

Przedstawione powyżej ceny przykładowych ofert umów z przedsiębiorcami mogą ulec zmianom, w zależności od indywidualnych potrzeb i zakresu świadczenia usług doradztwa prawnego konkretnym podmiotom gospodarczym.

Do ceny należy doliczyć podatek VAT.

KSIĘGOWOŚĆ-OLD

Księgi Handlowe-pełna księgowość:

  • Prowadzenie ksiąg handlowych wraz z rejestrami środków trwałych i wyposażenia
  • Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych wraz ze sporządzaniem deklaracji podatkowych
  • Prowadzenie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji VAT, zgłaszanie, aktualizacja wyrejestrowanie podmiotu jako podatnika VAT, VAT UE
  • Rozliczenie transakcji walutowych
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji z transakcji wewnątrzwspólnotowych
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, zeznania rocznego z podatku dochodowego od osób prawnych
  • Przesył elektroniczny dokumentów do Urzędu Skarbowego

Księga przychodów i rozchodów:

  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów wraz z rejestrami środków trwałych i wyposażenia
  • Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy wraz ze sporządzaniem deklaracji podatkowych
  • Prowadzenie rejestrów VAT , sporządzanie deklaracji VAT, zgłaszanie, aktualizacja wyrejestrowanie podmiotu jako podatnika VAT, VAT UE
  • Rozliczanie transakcji walutowych
  • Sporządzanie sprawozdań i deklaracji z transakcji wewnątrzwspólnotowych
  • Przesył elektroniczny dokumentów do Urzędu Skarbowego
biuro-rachunkowe-bielsko-zywiec-logo-500

Kadry i płace

  • Zakładanie i prowadzenie akt pracowniczych
  • Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
  • Sporządzanie list płac, rozliczanie nadgodzin, urlopów i nieobecności
  • Wystawianie zaświadczeń i innych dokumentów na prośbę pracowników.

ZUS

  • Zgłaszanie, aktualizacja, wyrejestrowanie z ZUS
  • Sporządzanie deklaracji oraz raportów do ZUS
  • Przesył elektroniczny dokumentów do ZUS

Ponadto:

  • Powiadamianie Klienta o terminie i wysokości zapłaty podatków i składek (mail, sms).

O FIRMIE

Biuro rachunkowe Bielsko - Żywiec

Świadczymy pełny zakres usług rachunkowych, płacowych i kadrowych dla wszystkich rodzajów podmiotów gospodarczych funkcjonujących na terenie miejscowości: Bielsko - Biała, Żywiec oraz w ich okolicach. Jako biuro rachunkowe, w szczególności zajmujemy się:

  • prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • prowadzeniem ksiąg handlowych,
  • obsługą w zakresie kadr i płac,
  • obsługą w zakresie dokumentacji ZUS.

Zapewniamy także doradztwo prawne oraz wsparcie dla firm w zakresie:

  • analizy i przygotowania umów,
  • rejestracji w KRS/CEIDG,
  • prawa własności intelektualnej,
  • prawa pracy,
  • windykacji należności na drodze pozasądowej i sądowej,
  • ochrony danych osobowych,
  • kompleksowego wdrażania i certyfikacji zintegrowanych systemów zarządzania jakością, w ramach obowiązujących norm ISO.

Ponadto w ramach doradztwa prawnego służymy poradami prawnymi dla Klienta indywidualnego w zakresie prawa pracy, prawa cywilnego oraz administracyjnego (pisma urzędowe do organów administracyjnych, odwołania od decyzji administracyjnych, zażalenia na postanowienia itp...)

 

OPROGRAMOWANIE

Pracujemy na nowoczesnym oprogramowaniu WAPRO ERP dzięki któremu możemy zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych, oszczędzić czas, optymalnie wykorzystać nasze zasoby oraz zapewnić najwyższą jakość obsługi. Dla firm, które pracują na oprogramowaniu WAPRO ERP możemy uruchomić elektroniczny przesył dokumentów z naszym biurem. Dla zainteresowanych możliwe jest uruchomienie Portalu Klienta gdzie poprzez przeglądarkę internetową prezentowane są bieżące raporty finansowe bez konieczności każdorazowego ich zamawiania. Więcej na temat oprogramowania WAPRO ERP znajdą Państwo klikając tutaj .

 

Pozostajemy do Państwa dyspozycji i zapraszamy do współpracy.

DODATKOWE USŁUGI ŚWIADCZONE NIEODPŁATNIE

Biuro rachunkowe Żywiec: na terenie Żywca oferujemy konsultacje oraz odbiór dokumentów w siedzibie Klienta.

Biuro rachunkowe Bielsko i  biuro rachunkowe Żywiec: wszystkie dokumenty składamy w Urzędzie Skarbowym i Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w imieniu Klienta. Korzystamy z podpisu elektronicznego.

JPK VAT: w przypadku klientów objętych obowiązkiem JPK VAT zapewniamy przekaz jednolitego pliku kontrolnego na serwer MF.

 

KWALIFIKACJE

Osoby z naszej firmy to absolwenci Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Wydziału prawa Uniwersytetu w Rzeszowie.

Posiadamy Certyfikat Ministra Finansów nr 11902/2005 oraz stopień głównego księgowego w ramach systemu certyfikacji Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Aby być na bieżąco ze zmianami przepisów i poznawać nowe możliwości rozwiązywania problemów prawnych regularnie uczestniczymy w szkoleniach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce i innych instytucjach.

 

CO NAS WYRÓŻNIA

Biuro rachunkowe Bielsko - Żywiec
W celu zapewnienia najwyższego standardu świadczonych usług współpracujemy z biegłym rewidentem oraz specjalistami z zakresu BHP, dzięki czemu mogą Państwo oszczędzić czas, jeśli pojawi się potrzeba przeprowadzenia badań sprawozdań finansowych, szkoleń BHP czy innych wymaganych prawem działań.

We współpracy z naszymi Klientami stawiamy na jakość oraz indywidualne podejście. Dostosowujemy się do potrzeb Klientów, obsługując ich w sposób najbardziej dla nich wygodny. Naszą dewizą jest świadczenie usług na wysokim poziomie wyłącznie dla takiej ilości firm, która umożliwia dokładną analizę każdej skomplikowanej sytuacji oraz ścisłą kontrolę pracy naszych pracowników.

 

UBEZPIECZENIE

Nasza działalność objęta jest pełnym ubezpieczeniem w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia ksiąg handlowych,  podatkowej księgi przychodów i rozchodów, kadr i płac.